Mamiiiii ben içiyordum iki hafta olmuştur belki bırakalı ben 11 sene kullandım günde 1 paket bitiriyordum gebeligimim başında da içtim maalesef önce ince sigaraya geçiş yaptım hamile olduğumu duyunca daha sonra gizli gizli o ince sigadayi ictim eşimden eşim öğrendi tabi ictigimi bebeğimize birşey olursa sebebi sensin seni doktora vs de götürmem dedi götüreceğini biliyorum ama başıma illaki kalkacak haklı olarak kendisi de içiyordu bıraktı cnki burda bir bayan postunda birşey yazmisti doktora icebilirmiyim demiş
Doktorda , bebeğini elime alsam ona her aldığımda içtiğim sigarayı uflesem izin vririsin demiş bu beni cok etkiledi bayan o gün bırakmış.. bende bıraktım tavsiyem şu sigara içilen ortamlardan uzak durun paket evde bulundurmayin ben yemin ettigim için korkumdan içemiyorum bari hamileligimizde sabredelim.kizlar sonra özgürüz zaten kim ne yapar kimse bişi diyemez birakmasaydim ben bırakmazdim Allah hepimize kolaylık versin 🤲🏻💕