xwoman Meryem2200 benim 12 haftada perinatoloğum bir kız bir erkek dedi. 16 haftada kontrolum vardı . tekrar baktı . ikiside erkek kesin dedi. 16. haftadan sonra cinsiyet organları belli oluyormuş kesin .
Sitionline Hulya00 ayy hadi inşallah bebgim hayırlısıyla öğren sende ama kız gibi sanki ya senin 🥰 sen ne hissediyorsun
Hulya00 Sitionline inşallahh kuzum ya bilemiyorum valla kız erkek ☺️ Hayırlı saglıklı evlat olsunda 😍 cümlemize versin Rabbim 🙏
petitehatunn Meryem2200 benim kendi doktorum da 17. haftaya kadar bekliyor söylemek için bir hafta daha sabredip başka doktora gidicem çünkü ilk gebeliğim çok merak ediyorum 14. haftaya yakın olurum o zaman görürler inşallah
Sedef-345 Meryem2200 http://www.resimag.com/16bb16bdeb5.jpeg linkteki fotodaki gibi kendini gösterdiyse oğlunuz :) doğrudur . Ama görmediyseniz doğru olmayabilir :)
beyazz Sedef-345 benimde 12+2 de bir cikinti var dedi dr foto yok ama goruntu bacak arasi pozisyon olarak ayni hatırlıyorum ama bu kadar net degildi tabi .nub teorsine bakıyorum cikinti bu haftalarda kiz erkek ayni boyutta ancak dik mi paralelemi bu acidan belli olmuyor dr erkeke benziyor dedi bende bilemedim 😐😔☺️☺️
Sedef-345 beyazz benim dr um 12+2 de ikili taramada yorum yapmam dedi. Çünkü kızında erkeğinde cinsel organları 15. Haftasına kadar aynıymış, 15. Haftada tam oturuyor o zaman gel söylerim demişti öyle yaptım bende. Kendini gösterdi ben erkeğim diye 👶🥰
beyazz Sedef-345 iyi doktorunuz varmis ozel mi keske bana da soylemeseydi kafa bulanikligi valla yaa rabbimden sagliklisi ve hayirlisini diliyorum tabiki herkes gibi ancak bir oglum var bir de kiz evlat duygusu yasamak cok istiyorum erkek diyince tuhaf oldum iste 😐😔😲☺️