Istahsizanne yani ben burada diyelim ikili test yaptrdılar kaçıncı haftada oluyor o nasıl oluyor bu nasıl oluyor diye soruyorum oda konusuysa çünkü ilk hamileliğim geri kalanları bana da saçma geliyor sonuçta burda kimse doktor değil biri bana bişey dese akıl verse güvenemem yine doktoruma sorarım😀