Eldgrn Mevsimktl123 Kuruma çizgisine benzer birşey var ama göz zor seçiyor. Adetinizi bekleseniz daha iyi yada direk kan verin değer düşükte olsa gebelik varsa çıkar
Mevsimktl123 Aynen kızlar biliyorum çok erken ama dayanamıyorum işte🙄 O kadar dikkatli baktım ki yanlışlıkla tırnağım teste değdi yıprandı biraz o izin hemen altında ince bi çizgi var sanki resmen kılı kırk yardım görebilmek için
Annelikmghb Mevsimktl123 tek cizgi görünüyor henüz regl gunune daha varmış gec dollenmede olabiliyor bu kadar kafaya takmamak lazım 9 ay nasıl dayanacaksiniz
iremykk Evet dediğiniz çizgi var gördüm ama neredeyse her testimde görüyorum bu çizgiyi. Rengi kırmızı olmadıkça inanası bir hali yok artık benim için☹️ Ama çok erken yapmışsınız testi umarım belirginleşir 😌
Mevsimktl123 Serifeelmas iremykk Teşekkür ederim canım insallah en yakın zamanda görürüz net ikinci çizgiyi🙏
Aslaninannesi_ Ben göremedim canım maalesef inşallah tez zamanda istediğin olur gecikmeni bekle tekrar yap
Yaprakunallar  BAT 2 ve negatif😔 4 kalada yapmıstım böyleydi nasip bu ayda olmadı
Yaprakunallar Mevsimktl123 ben neden göremiyorum nerde gözüküyor ay çok heyecanladım idrar yaptım ben erken testten
Mevsimktl123 Arkadaşlar dün yapıp atmiştım bu sabah yine yaptım bat4 Ben görebiliyorum ikinci çizgiyi bu da mı kuruma sizce ne düşünüyosunuz
Arzu_tasan Mevsimktl123 canım bunda var eşime gosterdım ne bellisi diyor erkekler anlamaz zaten ama var ben gördüm 🙏❤️
maybemom Mevsimktl123 ben gördüm canım ben de bu sekilde ögrenmistim arkadan flash tutunca iyice belli oluyor zaten öyle dene bir de