Zlmm merhaba benim bir kızım var adı Zeynep Nilda. Şimdi de bir oğlum olacak. İlk zamanlar eşim cinsiyet belli değilken biraz riskli sağlık sorunu varken bebekte sonuç bekliyorduk namazda dua etmiş sağlıklı hayır evlat ve erkek olursa Hz Hamza nin ismini koyacağım diye . Neyse ki sağlık sorunu yokmuş bebekte ve cinsiyette erkek olunca Hamza diye tutturdu söz verdim Allah’a diyor. Ama benim içime nedense sinmiyor etrafımdakiler Hamza ne falan yapıyor . Siz nasıl severek koyacaksınız bende sevmek istiyorum çünkü Hamza olacak içime sinmiuor ama.