LionsMom merhaba beni de özele iten sebep bu oldu doktora ayıp yok amenna ama ben günlük hayatımda çarşaflıyım ve kadın doktor arıyorum, devlette muayene için bile kadın doktora randevu alsanız asistanı bakıyor kendi yokluğunda. Bu büyük bi problem çünkü ben ilk çocuğumu devlette doğurdum hiç bilmediğim bir doktor yaptı doğumu. Özelde en azından süreç boyunca tek kişiyle kalabiliyorsunuz.