Kbraelif_15 -lavinia- En son kontrol olduğumda 3400 demişti doktor kontrolden 3 gün sonra doğum yaptım 3600 doğdu oğlum
aybike-21 -lavinia- ahahaha besleyemiyorsun bebeği dediler 38+2 de acil sezaryene aldılar bi de. 😂 İlk doğumda üstelik. 😂 Devlet benim için tam bir kabustu.