-lavinia- Kızlar devlette ki ultrason cihazları ne kadar doğru sizce? Devlette size doğumdan önce kilosu kaç dendi ve ne kadar doğdu merak ediyorum
leylatosun55 -lavinia- doğumdan bir gün önce kontrolde 2800 dediler kilosumu ertesi gün acil bir şekilde doğurdum 2400 doğum kilosu dediler
ttazeannee -lavinia- özel devlet fark etmiyor kiloda fazla ya sa eksik illaki sapma oluyor ya fazla gelir ya eksik
TKumsall -lavinia- cihazlar çok eski afedersiniz milattan önceden kalma gibi küçücük ekranlı kocaman bir cihazla bakıldı dogumhanedeyken ona yoruyorum az çıkacağına fazla çıksın tabiki
-lavinia- Tubatgn Evet ama bebeğim şuan zayıf :( ödem gittikten sonra iyice kilosu zayıf olacak o zaman
-lavinia- TKumsall Ay evet ya özelde ki cihazlar hiç böyle değil. O kadar hasta geliyor insan yeniler
Alyask -lavinia- bence doğru degıl 1 sefer gıttım bebek 3 hafta ilerde dedi kendı doktorum haftasıyla uyumlu dedi
aybike-21 -lavinia- ahahaha besleyemiyorsun bebeği dediler 38+2 de acil sezaryene aldılar bi de. 😂 İlk doğumda üstelik. 😂 Devlet benim için tam bir kabustu.
iremd-1798 -lavinia- 3200 dendi 3040 doğdu ama doktorum demişti zaten 200 300 aşağı yukarı oynayabilir. Ölçümlerle kilosunu hesapladıkları için illa ki farklılık olabilir. Ki devleti bırakın özelde ki doktorum da bunu söylemişti.