1 yaşında ikiz kızlarım kucağımda şuan. Ben 36+4 de doğum yaptım. 35’i haftada Zara konserine gitmiştim 😂😂 34. Haftada alışverişimi yapmıştım. Mevsim geçişi olacak kıyafetler ince olmasın diye yazın çöp almadım. Herkesin gebeliği farklıdır ama ben prenses gebeydimx evet tüm hamilelik kustum. Son zamanlarda ağrım çok oldu kabul. Kocaman bir göbeğim vardı eşimin terliklerini giyiyordum evet ama hiç kendimi yatağa bağlamadım. Sürekli gezdim. Son hafta konsere gittim daha ne diyim😀 sonra mecburen evde kalıcam keyfini çıkartayım dedim