SevgibiR bende gebelıgın basından berı cekıyorum ama cok agır gecıyo benmde degerlerım 44 46 falan ıkı gun rahatlıyorum snra tekrarlıyo antıbıyotık falan fayda etmedı ama merk ettiğim bısey var benm asırı derece akıntılarım var lavaboya çıktığımda da tortular dokuluyo ıdrarımda aşırı yanı sızdede oluyomu?