uygaranne ben..
Gebeliğimden öncesinden beri çekiyorum illetten şimdide antibiyotik kullanıyorum azaltabildikleri kadar azaltıyolar ama 2 hafta sonra yine aynı. Antibiyotik hap, fitil, krem herşeyi kullanıyorum. İdrar yollarımda rahimde bağırsaklarda var enfeksiyon 🙈