Amanbedunya Kızımda piyasada bilindik bütün bezleri denediğm için şuan 33 haftalık hamileym 1 paket goon premium soft aldm 1 paket de Molfix pure&soft sipariş vericem. Hangisi iyi gelirse ondan devam etmeyi düşünüyorum
mcansu Amanbedunya biz bezi bırakalı 6-7 ay falan oldu yeni değişim olduysa onu bilmiyorum ama sleepy kalıp olarak küçük. Numarası tam oldukça rahattık bide külot bezleri falan var hareketlenince onlara geçmiştik
Amanbedunya mcansu biz maalesef uzun süre kullandık bezi. Kimseyi de kınamadm ama 3.5 yaşında ancak bıraktırabildm. Bu süreçte de baya beZ markası denedik 😅 bi yandan tecrübe de oldu tabi
Gamze_gamze Betusmsr sleepy i çok sızdırıyor diyorlar molfixten de pek memnun olan görmedim ama sleepy bio naturali çok övdüler onu aldım bakalım
Enfal_06 Betusmsr sleppy bio natural sadece en çok kullandığım beğendiğim o oldu molfixte var kullanamıyorum sızdırıyor çişi olduğu gibi dışarı veriyor herkes molfixi övüyor övülücek bi yanını göremedim
Enfal_06 Amanbedunya evet aldığım gibi duruyor bi kaç tane kullandım bez kalitesi de iyi değil bio natural kullanıyorum hep molfixten daha kaliteli
Amanbedunya Enfal_06 o koyu yeşil paketli Molfix 1 kez aldm kullanamadm. Pişik oldu çocuk mahvetti ama işte bünyeden bünyeye değişiyor inşaallah bu kez de bez aramam sürekli gerçekten yorucu sürekli marka değiştrmek😅
Enfal_06 Amanbedunya bende kullanmadım paketi dolabta duruyor 😅 gerçekten kullanılmıyor herkes nasıl beğeniyor şaşırıyorum sleepy bio natural kullanıyorum çok şükür bi sorun yaşamadık goon da kullanmıştım oda güzeldi baby turco da