Merve-metin Betusmsr ben molfix aldım sleepyden çok şikayet vardı sızdırma sorunu var gibisinden o yüzden riske atmadım
mervemurat16 Betusmsr ben 5 ay sleepy kulkandım hareketlenmeye başlayınca molfxe geçtim molfix daha popo kısmını kavrıyor
Umayy1 Betusmsr sleepyy kullanıyorum eşim fazlasıyla almış elimdekiler bitsin direk bezi degistiricem çünkü çok sızdırıyor gün içinde 2-3 defa üstüne çıkıyor
Merve-metin Bebikk_10 evet bende o şikayetlerden dolayı molfix aldım stok yapmıyorum belki pişik yapar diye doğuma daha var çünkü
Amanbedunya mcansu başta çok memnundm ama sadece ambalaj değişikliği yapılmadı galiba Sürekli pişik yaptı kızıma ve 2. Çişte sarkıp sızıyordu almadm bidaha
Merve-metin Betusmsr bence riske atma canım 1 pakette olsa al molfix doğumdan sonra duruma bakarsın pişik vs yapma olursa farklı beze geçiş yaparsın ben öyle yaptım 1 paket aldım
mcansu Amanbedunya biz bezi bırakalı 6-7 ay falan oldu yeni değişim olduysa onu bilmiyorum ama sleepy kalıp olarak küçük. Numarası tam oldukça rahattık bide külot bezleri falan var hareketlenince onlara geçmiştik