Mirmirsu Esracoban ay inşallah canım inşallah o ağrılar işarettir inşallah bu gece başlar sancın İkimizde bebeklerimize kavuşuruz 🙏🏼🙏🏼
Hayalimmm42 68pembemavi01 anladım banada aynı büyük dediler ama suni sancıyla başlatacak dr çünkü sancım felan yok eger suniyle acılmazsa ozman sezeryana alırım dedi
UmmuHamza Esracoban Bebeğiniz doğum kanalına baskı yapıyor olabilir ,anladığım kadarıyla yakındır gelmesi, dediğim gibi kendini sıcak suda sakinleştirin iyi gelecek size inşaAllah 🫠
Esracoban UmmuHamza UmmuHamza acilma olmustur diye umut ediyorum 😂 acilmayla suni verilse en azından daha kolay olur belki ama acilma olmadan suni verilirse zor oldugu söyleniyor hem fitil hem serum veriyorlarmış zorluyormus baya dün 1 saat daha sıcak suda oturdum birazdan tekrar yapacağım ama zararı olmaz dimi ılık mı olmalı sıcak mı
UmmuHamza Esracoban inşaAllah 😅 yani kaynar suda durmanız canınızı yakar o yüzden vücudunuzun dayandığı sıcaklıkta olması iyi olur 🫠 benim ilk doğumum sıfır açılma sıfır sancı 💯 suni 😅
Esracoban UmmuHamza dediginiz gibi dayanabildigim sıcaklıkta yapiyorum bebek hareketleniyo o an rahatsız mı oluyor hosuna mı gidiyor çözemedim 😂
tbmn Esracoban Şiddetli kaşık ağrısı oluyor ağrıdan orası uyuşuyor resmen inşallah kendi sancınız suyunuz gelir de bakalım benim de ikinci hamileliğim ikinci kolay olur diyorlar hayırlısı yaşayıp göreceğim merakla bende bekliyorum
prens_prenses_annesi Esracoban bana suni sanciyla yatis yaptilar ama bnim suni sancida sancim gelmedi 😃 bence korkma sancim gelmeyince doktor suyumu patlatti onuda hissetmedim sadece sicak suyun aktini hissettim aci fln yoktu sonradan sancim basladi
Makbule_199110 Esracoban suni de de fark yokki bana altan suni verildi oglene dogumum oldu yani senin icin en iyisi hangisine onu sec