Ebrugunesss MelikeDB yanlış olma ihtimalinden değil şuan varsa da hcg çok düşük çıkacak surekli git gel uğraşırsın günün geçtikten sonra daha yüksek çıkar o yüzden
MelikeDB defnevedoruk ben bugün tekrar kan verdimde ilki 36.24 çıkmıştı bugünki 101.780 bir sıkıntı yoktur dimi?
MelikeDB defnevedoruk teşekkür ederim 🙏 ve benim şimdi iki güne bir kan verip 4.5 haftada mı kadın doğuma gitmem gerekiyor yoksa beta hcg binlere çıkınca mı
traineemom defnevedoruk merhaba 6 gün önce adetimin ilk gününde beta 637.39 gelmişti. 6 gün sonra bu gün tekrar verdim beta 5897 gelmiş değeri nasıl acaba ? 🌸
traineemom Merve_kucuk merhaba 6 gün önce adetimin ilk günü verdiğim kanda beta 637.39 geldi. 6 gün sonra bu gün yine verdim değerim 5897 gelmiş artış iyi mi? Fazla mı normal mi ?
defnevedoruk MelikeDB son adetiniz ne zaman? ben bugün tam 5 haftalığım 2 gün önce gittim doktorum folik asit başlattı ve gebelik başı yapılan tahlilleri yaptı bir daha pazartesi gideceğim
traineemom Merve_kucuk ilk gebelikte kan bakmadan direk ultrasona girmiştim idrar da pozitif çıkınca bunda kan verdim o yüzden hiç anlamıyorum değerden 🥹 kese gözükür mü sizce ? Uygulamaya göre 4+6 günlük 🌸
Merve_kucuk traineemom Valla o değişiyor. Ne desem yalan olur. Değeriniz güzel. Hafta içi randevu alabilirseniz gidin bence☺️