MelikeDB Merhaba ben bugün gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı. Hemen gittim kan verdim Beta Hcg 36.24 çıktı benim tekrar ne zaman kan vermem gerekiyor 3+ 5 ( hafta)
Merve_kucuk MelikeDB 1 Kasım da tekrar vermeniz gerekiyor. Yani 2 günde 1 kan tahlili vermeniz lazım. Hayırlı olsun bu arada 😌
yigitinannesiiiii MelikeDB 2 gün sonra aynı hastane aynı daatte verirsen daha net sonuç alırsın artış oranını görmek açısından canım
MelikeDB Teşekkür ederim ☺️ gebelik var yani dimi ilk defa böyle bir şey yaşıyorum gerçek değilmiş gibi geliyor 😅 ve ne kadar artması gerekiyor acaba?
traineemom Merve_kucuk merhaba 6 gün önce adetimin ilk günü verdiğim kanda beta 637.39 geldi. 6 gün sonra bu gün yine verdim değerim 5897 gelmiş artış iyi mi? Fazla mı normal mi ?
MelikeDB defnevedoruk ben bugün tekrar kan verdimde ilki 36.24 çıkmıştı bugünki 101.780 bir sıkıntı yoktur dimi?
defnevedoruk Merve_kucuk bir tek ben biliyorum demedim kadın belki kan vericek 70-80 arası cıkıcak yorumuz yüzünden tedirginlik yaşayacak
Merve_kucuk defnevedoruk 36×2=72 72×2=144 Ben betasını 2 ile çarptım tahmini sonucu söyledim. İnşallah daha güzel artar benim yüzümden kendisini kötü hissetmez.
defnevedoruk Merve_kucuk tamam doğru yapmışsınız ama 4 günlük sonuc bu 2 günlük değil 2 günde 2 katı olsa yeter
Ebrugunesss MelikeDB 3+5 te bu şekilde çıktıysa bu kadar erken öğrenmek biraz değişik adete 1 hafta falan var heralde