Selinnnce Mavi92 ben belirti falan yasamadim regl olcam sandim kasiklarim agriyordu her ayki gibi ama meger bebisimden dolayi agriyormus. Adet gunu hem kan hem idrar testi yaptim pozitifti :)
Ggggggggggg Benim de beş günüm var. Yarın erken gebelik alıp Cumartesi sabah yapsam mı diye düşünüyorum sürekli. Kararsızım bi yanım bekle diyo bi yanım duramıcak gibi 🤷🏻♀️ Kasık batması vardı bende ama psikolojik galiba 🙄 ve beyaz akıntım oldu iki üç gün kesin alayım test dedim şimdi kesildi cidden zor bi süreç 😕