Bana da var gibi geldi adetime 7 gün kala test yağmıştım bende de böyle hayalet çizgi çıkmıştı ertesi gün yine yaptım sabah ilk idrarla daha da belirgin silik çizgi çıkmıştı sonra acile gidip kan verdim kan da betam 48 çıkmıştı ve ben bir haftalık hamileydim :) inşallah sizde istediğiniz şekilde pozitif görürsünüz