Deryayurt https://imgyukle.com/i/CNtD8Q https://imgyukle.com/i/CNtpgs https://imgyukle.com/i/CNtq5N https://imgyukle.com/i/CNt10e https://imgyukle.com/i/CNtvLc https://imgyukle.com/i/CNtzqR https://imgyukle.com/i/CNtmot İkinci çizgi görebilen var mı acaba belli belirsiz bir çizgi var gibi ama emin olamadım yorum yapar mısınız reglime 6 gün var bu arada
Deryayurt ermelek1 teşekkür ederim bakalım testi 2 gün sonra tekrarlayacagim rabbim isteyen herkeze nasip etsin
Deryayurt babyylve_ aslında çok fazla bir belirtim yok göğüs hassasiyeti var ama o regli olacağım zamanda oluyor benim ayırt edemiyorum o yüzden sizin var mı belirti
Gamzecebecii Deryayurt bende aynı testi yapmıştım çok silik çıkmıştı bu şekilde belirtilerim de regl krampları gibi ve göğüs hassasiyetiydi ve gerçekten regl olacağımı düşünüyordum hayırlısı olur insallah ☺️
Deryayurt Mavikizkaracocuk teşekkür ederim yarın kan versem kanda cikarmi acaba yoksa bekleyeyimmi bilemedim
Mavikizkaracocuk Deryayurt teste yansımış bence çıkar ben gecikmeden bir gün önce yaptım boyle çıktı kan verdim 78 gelmisti sonuc
Deryayurt Mavikizkaracocuk anladım çok teşekkürler bende yarın bı kan veriyim en iyisi pozitifmi onu ogreniyim en azından
Merve_kucuk Deryayurt belli belirsiz bir çizgi var gibi Evet yakınlaştırınca gözüküyor. Adetinize de 6 gün varmış silik çıkması normal bence. İnşallah herşey gönlünüzce olur