Vethekelif Laayla sabaha kadar uyuyamadım heyecandan😀😀😀 doktora gideceğiz birazdan ins dogsun bugün hayırlısıyla 🥰😍
Laayla Taila kuzum devlet olduğu için doktor tercihi yapamıyorsun bi de kontrole gittiğin doktor doğuma girmiyor maalesef
Laayla Akca yok ben hiçbi şey hissetmedim asla pişman değilim yine doğursam orayı tercih ederim ama nedir doktorların söylediklerini harfiyen yapman lazım diğer türlü evet huzursuz bi ortam oluşuyor
Akca Laayla beni cok korkutmustu valla zaten 4 yasinda oglum vaar kizimida ayni hastanede dogurcam insallah
Laayla Cigdem36 sondayı önce takıyolar ama acımıyor merak etme takarken de çıkarırken de hissediyosun ama o hiç önemli bi şey değil iki saniyelik
Laayla Cigdem36 serum takıyolar üç tane kocaman ağrı kesicili serumlar bitince ağrı kesici iğne vuruyolar yani çok şiddetli bi ağrım sızım olmadı omzum biraz ağrıdı gaz sancısı vuruyomuş dayanılmayacak bi şey değil ölüp bitmiyosun ya