MugeIk ahh kuzum şimdi ben ilk hemşire abi elini tutabilir miyim çok korkuyorum dedim dur ben seni omuzalrından tutayım korkma dedi çünkü kambur durman falan gerekiyor iğneyi vurduklarında bi anaa bu nasıl his diyosun sonra uzanıyosun bekletiyolar dokunma hissini hissediyosun asla batma kesme acıya dair bi şey yok biri sana dokunuyor gibi full belden aşağın sana bir yabancı sonrasında da ilk üç saat hiçbir şey hissetmiyorsun tanrım bu bacaklar benim mi modunda bi iki saatten sonra hafif bi karıncalanma ve sıcaklık oluyor o esnada ağrı kesici de alıyosun zaten narkoz çıksa bile acıyı hissetmemen için bi 6 saat rahatsın sonrasında yavaş yavaş kafası geliyor ayaklarımı hissettiğimde yürümeye başladım derken acı yavaş yavaş nüks ediyor ben hemşire ordan bana bi ağrı kesici yolla modunda üç gün geçirdikten sonra evdeyim ağrı sızı pekala oluyor ama biraz güçlüysen bebeğin çok ciddi bi dayanak kalktım emdirdim altını aldım doktorlar muayane için istediğinde götürdüm çok şükür mızmızlanmadım çünkü bence ana olmak bunu gerektirir