Giz3m10 Sayısız test yaptım silik çıktı ( yalancı pozitif ) kan verdim 28 inde negatif çıktı. Şimdi erken gebelik testi yaptım dayanamadım bu şekilde çıktı. Her yaptığım testin bozuk olma ihtimali yoktur değil mi ?
Suleozcnkrkmaz Giz3m10 negatif derken kaç çıktı? Benim de ilk 1.20 çıkmıştı sonradan 32 olmuştu belki sizin de yükselmiştir sanki hafif çizgi var son attığınızda
Merve_kucuk Giz3m10 Bence adetinizin gecikmesini bekleyin biraz zor ama sabredin bence. Hakkınız da hayırlısı olsun 🙏🏻
edis22 Giz3m10 kan verdim negatif çıkmış yazmışsınız ama? Bu erken gebelik testinde malesef 2. Çizgi yok hayalet çizgi bile göremedim ben
edis22 Giz3m10 bende bu ay beliyorum bakalım hakkımızda hayırlısı. Bu ay olmasada diğer aylar var. Eninde sonunda birini tutturacaz Allah’ın izniyle😇
Donaldvetomris Giz3m10 ilk attığınızda yoktu ama bunda hafif var gibi benden tavsiye bu kadar acele etmeyin regli gecikmesi bekleyin bebek istediğimden beri sadece bir kere gebelik testi kullandım çok şükür onda da pozitifi gördüm direkt hiç hayal kırıklığı yaşamadım bu şekilde strese de girmedim 🧡
yigitinannesiiiii Giz3m10 bende gördüm canım umarım vardır sürekli test yapmaktansa en iyisi kan vermek bence
Giz3m10 Suleozcnkrkmaz 1.20 çıktı 28 inde şimdi tekrar erken gebelik testi yaptım . Bu şekilde çıktı ilk 5 dakikada.
Nilayy95 Giz3m10 benimkide böyleydi bat 3 kasım benim ama ben üç gün önce öğrendim aynı böyleydi. Kan tahlilinde 18 çıktı beta. Doktor gebesin dedi. Ertesi gün yani dün tekrar test yaptım koyulaşmıştı
Donaldvetomris Giz3m10 o kadar iyi anlıyorum ki umarım hamilesinizdir ve sağlıkla dünyaya getirirsiniz bebeğinizi bol bol amin 😊🧡
Giz3m10 Donaldvetomris ettiğiniz dua için çok teşekkür ediyorum inşallah hamileyimdir :) siz hamilemisiniz :)