Tazeanne74 Mart anneleri cinsiyetler belli oldu mu. Prensesimiz geliyor💗 Tabi eğer doktor yanilmadiysa🤣😊
Tazeanne74 Baby_B Aramızda 1 hafta var biz daha hiç birşey almadık rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😘💜
Tazeanne74 yeni_anne2 Rabbim hayırlı evlat olmayı nasip etsin inşallah. Gönlünde geçen ne ise rabbim onu versin.❤️
basakceylan_06 Doktorumuz ilk önce kız demişti bize de 😀 sonrasında erkek olduğunu öğrendik. Yeni yeni alışverişe başlıyoruz. Sağlıcakla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏🏻 alışveriş önerileriniz var mı ? Neleri almakla başladınız? Bebeğimiz 19+5’te şuan..
mcansu basakceylan_06 aynıymış babeklerin günü 🌸 giyim olarak 10-12 tane zıbın aldım kısa kollu ve sıfır kollu aldım 2 da uzun kollu 1 büyük 1 küçük hastane çıkışı 8-9 takım 0-3/1-3 aylık 2 tane yenidoğan takım aldım Çoraplar 0-6 10 tane Ağız mendilleri kızçem olacak nasipse elbise külotlu çorap bandana falan aldım Önlük şapka eldiven Beşiği Babynest Emzirme minderi ve örtüsü Bebek arabası Banyo malzemeleri küvet kova vs ve şampuan tarak bakım seti falan
Tazeanne74 basakceylan_06 Bizde 18+5 haftalığız daha hiç bir şey almadık ayrıntılı ultrason dan sonra almaya yavaştan başlarız.
Tazeanne74 mcansu Biz parti yapicaz dedik kağıda yazıp zarfın içine koyup verdi.Hic yanılgı olmadı dedi.💗
Baby_B mcansu 19+4 deyim bende Bayagi sey almissiniz😅 Ben yavas yavas ilerliyorum suanlik Detayli ultrasondan sonra hızlanacagim insallah🥰
basakceylan_06 mcansu siz biraz almışsınız 🥰 sağlıkla kullanmak nasip olsun. Biz bebek arabası park beşik ve birkaç takım elbise aldık. Kıyafet konusunda da fikir edinmeye çalışıyorum ona göre detaylı ultrasondan sonra alışverişi hızlandıracağız ❤️❤️
Minik6075 Tazeanne74 19+5 oğluşum olucak Allahın izniyle 🤲🏻 biz ilk bebek arabası ve anne yanı yatak olan Elele madre aldık 🥹 kıyafet konusunda hiçbir fikrim yok yorumları okuyup o şekilde kıyafet alacağım bende ❤️
mcansu Baby_B ikinci bebeğim benim bebek arabası yatak vs abiden kalma bir kıyafet aldım heves edip kız olunca 🥰
Esmaaaa_ Tazeanne74 Bizim de doktor kız dedi. 14 gün sonra detaylı ultrason var bakalım hayırlısı değişmese kızıma bacı gelecek .