Drngrkm Bizim de 25 haziran görünüyor oğluşumuzun gelişi, ama sezaryen olacağım için daha öne gelecek.
YazCilegi Drngrkm Sezeryan sizin kararınız mı yoksa mecburiyetiniz mi var ? 🙄 Yani kendi kararınızsa sizi sezeryana ikna eden ne oldu merak ettim. Çünkü sezeryan / normal tartısması cok bu aralar
Drngrkm YazCilegi mecburiyetten. Baska saglik probleminden dolayi ikinma yapamayacagim icin sezeryan olacagim
YazCilegi Drngrkm Ben 8 yıl önce apandist ameliyatı olmuştum ıkınma derken geldi aklıma 😞 Normal doğumu engeller mi acaba🙄
Sbl93anne Bizimde 15 Haziran nasipse, oğluşumu çok net hissediyorum artık baya hareketlıyz özellikle yatınca 😊
scl Bende haziran annesiyim Allah nasip ederse😌 ufaktan hareketlerini hissediyorum bebişimin 1 haftadır ama şu son günler daha net hisseder oldum 😌 karnımda çıktı 🙈 sağlıkla gelsin yavrularımız 💗