deletedmom01 Kizannesiii benimde 11haziran gözükuyor ama sezeryan istedigim icin mayisin son haftası yada haziranın ilk haftasi olur sanirim😊
Hilal1206 Melegim çekilmeler hissediyorum karnımda özellikle çikolata yediğim zamanlarda acaba bebişimin hareketi mi 🤔
Hilal1206 Haziranın son haftası olarak söyledi ebe ama bakalım hayırlısı inş bayramı atlaşmış oluyoruz miniğimle ☺
Melegim Hilal1206 Bende emin olamıyorum bazen biseyler hissediyorum aslında ama bebek olduğunu düşünmüyorum
Melegim Hilal1206 öyle de olabilir 😊😍 ultrasonda gayet hareketli neden anlamıyorum diye üzülüyorum bazen
Hemsireanne35 Bizimde haziranda oğlumuz olacak 😊 allah hepinize bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊 ilk zamanlar çok kötü geçirdim kızdım ettim ama olmasa daha kötü seviyorum şimdi 😊
Homozigotmutant Allahım nasip ederse 26 haziran görünüyor ama daha hissetmiyorum bir kaç gündür karnımın çıktığını görüyorum hepimiz için en hayırlısı olsun bizim ki kız 🙏❤
Ozglakdg Mrb 10 haziran tahmini tarih oğlum olucak ☺ Hareketlerini yatağa yattığımda biraz hissediyorum 🤗