BernaU maşaAllah ya ben 33+5 deyim çift yumurta benimde. Son zamanlarda ağırlaştırtım baya sizin nasıl geçti ?
Bide sorum olacaktı açılmam yok ağrım yok
Ama geçen gün nst de bir bebek de sancı çıktı sonra tekrar çekildik çıkmadı.
Dün yine nst de bir bebekte sancı çıkmış 2 kez bunlar normal mi sende yaşadın mı korkuyorum bazen erken doğum olmasından