Nursima2709 şuan ağırlaştım tabi çok zor penguen gibi yürüyorum hep rahime baskı yapıyor bebişler, bebekler kilo aldıkça alanları daralıyor daha farklı şeyler yaşıyorsun aşırı mide yanması, kendim çok kilo almadım ikiz olmasına rağmen en son 11 kilo almıştım gebelikte tokluk şekeri yiyince 140 üstü çıktığı için son 2 aydır hiç birşey yiyemiyorum yasak hep , kan değerlerim tamamen düştü demir b 12 kansızlık 8 olmuştu ilk 4 ay çok midem bulandı kussam da kusmasam da hep bulantı vardı, ikizlere çok olurmuş ilaç vermişti o bile kesmedi tam. Şuan sadece dua ediypruö 36. 37. Haftaya kadar ilerlemek için bebeklerin sağlıkla doğup küvez de kalmaması için malum son olaylardan sonra doğumu yapıp bebekleri yanımda alıp çıkıp evime gelmek duam.
kimseyi korkutmak istemem tabi herkesin yapısı bedeni hamileliği farklı ama benim gebeliğim zor geçti kişiden kişiye değişiyordur bu sizin ki kolay geçer inşaAllah.🤲 herkes kolayca sağlıkla afiyetle kavuşsun 🤲