Serapazraege Karnım sert bebek hareket ediyor ama yavaşça ve vajinaya baskı yapıyor şu anlık canım yanmıyor ama regl dönemi ağrısı gibi hafif hafif vuruyor
Serapazraege Meltemm21 36+6 haftalığız ya geçenlerde sancı yüzünden hastanede yattım falan ama ya o panikle nasıldı nasıl değildi hiçbir şey anlamadım ki
TLze-15 Aynı ağrıları bende yaşıyorum ve bebeğim böyle toplanıyor karnımda.Hafif belden adet ağrısı gibi ağrım da var
Serapazraege TLze-15 kaç haftalıksınız aman dikkat edin off her şey yordu artık öyle mi böyle mi derken
TLze-15 Ya inanir misin bende birkaç gün önce sancı yüzünden hastanede yattım ama psikolojik sanırım hiç sancım çıkmadı ve cidden psikolojik olarak çöktüm arrik ağlama krizlerine giriyorum 😢
Serapazraege TLze-15 o kadar iyi anlıyorum ki sizi alın bendende o kadar bir de daha yeni şeker çıktı doğru düzgün beslenemiyorum sürekli aç hissediyOrum stres deseniz cabası
TLze-15 Bu aralar birde su gelme olayı kafama taktım. Afedersiniz idrar yaparken suyum gelirse nasıl anliycam diye düşünüp duruyorum
Serapazraege TLze-15 evettt ya her sıcaklık hissettiğimde koştur koştur tuvalete gidiyorum su mu sızıyordur acaba diye çok yorucu ya
TLze-15 Gerçekten çok yorucu bir süreç.Gunduzleri biraz daha rahatım aslında ama akşam olduğu zaman stres basıyor böyle kendimi dinliyorum sürekli
Serapazraege TLze-15 biliyor musun bunu bende düşündüm akşamları oturduğum için mi diyorum acaba bu kadar hissediyorum yada ister istemez stres yapıp kendimi dinliyorum mantıklı yani
Mavisanne88 Serapazraege ay benim de şeker çıktı suyun fazla dedi doktor erken doğum diye korkuttular ondan mıdır nedir ben de sürekli ağrı var kasıklarımda sızlama gibi de oluyor arada vuruyor belime falan 32. Haftadayım daha Allahım zamanında gelmesini nasip etsin erken doğar diye çok korkuyorum 🥲
Serapazraege Mavisanne88 aminnn kardeşim aminn zamanında gelsinler inşallah. Şekerine dikkat edersen sorun olmuyor korkma sadece biraz bazı şeylerden yoksun kalıyorsun o kadar. Bence kendimizi dinliyoruz korkudan stresten olanlar oluyor sonra çünkü bendede sadece akşamları var bu ağrılar sızılar