Mdha ben de 17 haftalık hamileyim, 14 haftamda serklaj oldum. Önceki hamileliyim servikal yetmezlik nedeni ile sonlandı. O yüzden şu hamileliyimde bildiğimiz günden itibaren hem fitil, hem 3 günden 1 iğne (proluton) hem de ilaç şeklinde kullanıyorum ben sorduğumda 28. haftaya kadar böyle devam ediceğimizi söyledi. Benden olsa 38e kadar kullanırım yani😂 sağ salim, zamanında kucağımıza alalım inşallah bebeğimizi Rabbim korusun🫶🏻