Mervece30 İnş açılman vardır tek avazda kurtulursun Bende 1 cm çıktı ağrılarım da yeni başladı hafif hafif çok gerildim
iremakl27 Mervece30 bende de bit prmak kadarmış açılma hala sancı yok epidural ile normal Doğum planladık inşallah herşey normal ilerlerse 😌
Yeniievli iremakl27 ayy maşallah Rabbim bir avazda kurtarsın.bende 38+1 deyim.inşallah yarında benimki gelir kız😂
Senos iremakl27 allah ımmm benim niye gelmiyor nişanım suyum 😂 39+0 ım 🤰🏻 O kadar çok bebeğim hep Benimle kalsa KESK’e dedim diye mi tüm bunlar 😂😂
iremakl27 Mervece30 yaaaa çok şükür Rabbim hayırlı evlat olmasını nasip etsn 🧿nasılsın peki nasıl oldu çok merak ediyorum