iremakl27 Kızlar az önce lavaboda nişanımın geldiğini farkettim hafif hafif adet sancısı gibi ağrılar yokluyor kaşıklarımı da yanısıra Doğum ne zaman başlar fikri olan var mı?
suraybuke iremakl27 ay ne güzel heyecanlandım bende 🐣 36 haftaligim bende pek yaklaştık 🐣🐣 arkadaşımın 1 hafta sonra olmuştu doğumu değişiyor galiba 😊 hayırlısı olsun sağlıklı doğumlar 😘
Gulcag iremakl27 herkeste değişiyor kimi haftalar sonra kimi hemen kuzum. Ay inşallah sağlıkla alırsın yavrunun kucağına darısı bize olsun 😍
Aryam2019 iremakl27 yaaaaaa günümüz aynı bende tık yok bel ağrısı var sürekli WC çıkma isteği var başka bişey yok canım dr ara git derse hastaneye git
iremakl27 Gulcag Aminnnn aminn inşllah Rabbim bekleyen herkese nasip etsn dualaşalım da bence en çok ona ihtiycımız var bu aşamada 😌🐣
iremakl27 Aryam2019 doktora söyledim Ağrı olursa hastaneye doğumhaneye çık dedi yoksa yarin sabah görüşebiliriz dedi ama ben şimdi evi temizliyorum 😂 heyecandan elim ayağım birbirine girdi gerçekten
Gulcag iremakl27 dualarım seninle canım hayırlısıyla doğur al meleğini kucağına da sıra bize gelsin 38+1im 😍
Aryam2019 iremakl27 evi temizleme git düşünü al çömelme hateketi yap varsa pilates topu eğzersiz yap abdesini al dua etmeye başla hastaneye gittiğin de iki ıkınmayla güzel Doğum gerçekleşir hatta merdiven in çık
Sedahoca iremakl27 korkma canım KESK’e benim de Nisan’ım gelse 38+1 im .Dikkat et suyun azalmasın sen yaparsın sağlıkla kavuş bebeğine inş
anneoluyormm iremakl27 benim de günüm aynı merakla bekliyorum. Nisan gelince doktora haber veriyor muyuz?
iremakl27 anneoluyormm evet vermek lazım diye biliyorum ben verdim en azından o da ona göre yönlendiriyor ve bilgisi oluyor
Mervece30 Benimde sabah geldi nişanım Doktoru aradım doğumhaneye gel dedi Yatırdılar ama açılma ve sancı olmayınca eve geri gönderdi Şimdi hafiften sancılarım başladı bekliyorum bakalım
iremakl27 Mervece30 Hadi hayırlısı inşallah bende hala gitmedim eşimi bekliyorum birazdan gideceğiz bakalım bende durumlar ne 🙄