Mimoxacice ervaca1507 5. Gündesiniz doğru mu anladım bende de bu kadar süre geçti agrı aynı şekilde bende de var
ervaca1507 Mimoxacice inşallah hayırlısı olsun hakkımızda. Kolaylıkla ve güzelce gebelik haberini alırız inşallah 🌹
Mimoxacice Meriveannesi ya hem adet hem hamilelik belirtisi olunca bilemiyor insan. Umarım hepimizin gönlüne göre olur 🙏🏻
nurella0101 Mimoxacice olabiliyor canım nasipte varsa bir şekilde seni buluyor inşallah gönlünce olsun ❤️
edis22 Meriveannesi asla zerre lekelenme falan olmadı. Çok şükür çok sağlıklı bir gebelik geçirdim. Rabbim herkese nasip etsin
edis22 Meriveannesi ayrıca yerleşme kanaması öyle herkeste görünen bişey değil canım 10 da bir görünüyor sanırım