Hepinize merhaba, bu ay iki kere pik gördüm ikincisi ciddi anlamda pikti. 4 5 gün yumurtam çatlamadı 24 ünde çatladı. Öncekide 16 ekimde çatlamıstı. Neyse suan gögüslerim şiş ve ucuna dokununca ağrıyor. İdrarımda tortular gördüm. Bi yeme isteğim arttı gibi ama takviye edici gıda da kullanıyorum ondan olur mu bilmiyorum. Ama adetim gectikten sonra bu yumurtlamaları gördüm. Pcos var. En yaygın gebelik belirtileri neler? Deneyimlerinizi yazar mısınız.