Serii1603 Bende çift rahimliyim ablamda ablam 3 çocuk doğurdu hepsi zamanında ve normal doğum korkutmayalım birbirimizi Rabbim vaktinde ve zamanında kavuştursun inşallah 🙏🏻
Serii1603 Serii1603 7 haftadayken kanamam oldu düşük riski var şuanda da 12+1 deyiz kanamanın nedej olduğunu netleştiremedik maalesef bundan mı başka bir şey mi bilemiyoruz ablam hiç sorun yaşamamış hatta çift rahim olduğunu 3. Çocuğunu doğurduğunda öğrendi En hayırlısını Rabbim bilir