Asli98- ben onu geçen randevumda sordum. Sağ tarafımda toplanıyor dedim doktor baktı sırtını komple sağına dayamış o yükü orda o yüzden sen orda toplanmış gibi hissediyorsun dedi sağında sırtı rahmine doğru poposu var oralarda ağırlık hissetmen normal dedi