Beyazmelekkk bende 2022 Nisan’da sezaryan oldum. Beklenmedik şekilde oldum. Bebğimle baglanamadim. Sütüm azdı. Emziremedikçe iyice azaldı. Sezaryan dikişlerimden dolayı kucağıma almak emzirmek dogrulmak vs hep zordu. Bu dikişlerde de oturup kalkmak zorladı. Ama bebeğini rahatça kucağına alabilmek, emzirebilmek çok güzel birsey