Kuzucukno2 31+4 olduk, sizin kaçıncı hafta? Biraz daha zor olur sizin, acı olması gebeliginizin ilk dönemindeyseniz hamilelikteki hassaslaşmayla birlikte bebekte emince ağrıyabilir 😊 evet krem favorilerimde duruyor ilk firsatta alacağım, kapagi biraz dusunme surecine aldım 😄