Kuzucukno2 ya mutlaka normal bir surecten gecmiyoruz tabiki acilaimiz sancilarimiz olacak… Bugün esimede dedim yine iyiyim yani normal kosulda kilo alsam bu sekilde karnim olsada agirlasirdim birde benle beslenen bebek var agirlasmam gayet normalki 🫢 tecrubelerden bilgi topluyoruz iste gumus kapak kullananlar asiri derece övmüs…mutlaka faydali ama gerekli bir masraf mı onsuzda olur mu öğrenmeye calisiyorum… bu krem cok begenilmis mutlaka alacagim kapagida biraz daha dusuneyim 😄🌸