Senonif Kızlar yine ilk idrar değil maalesef dün eczaneler kapanmıştı, bugün de nöbetçi eczane yakında olduğu için gidip alabildim, 30-45 dk arasında biriken idrarla yaptım 😅 düne göre daha net görünüyor sanki ![](
Sehnur Senonif hevesinizi kırmak gibi olmasın ama ben bişey görmüyorum ama eğer gecikmeniz olduysa geç döllenme olabilir oda hemen çıkmayabiliyor
Altin23 Senonif ben de görüyorum maşallah telefon da güzel çekmiş iPhone herhalde 😂 Allah nasip etsin en hayırlısını gözünüz aydın hemen kan verin🤍
Ozlemerikci543450 Senonif bu testlerin hiçbiri pozitif değil testleri böyle açarak bakmak zaten doğru sonucu göstermez umarım hamilesindir ama olduğunu sanmıyorum bu kadar emilseniz kanda baktırın
Nur67 Senonif canım bu attığın testlerin hepsinde ben çizgi görüyorum yarın hemen kan ver bence hayırlı olsun ❤️
Senonif Sehnur hevesim kırılmaz çünkü görüyorum ben 😂😂 hamile olduğuma eminim tek sorun kimyasal olmamak inşallah, adetim daha geçmedi 2 kasımdı bat 😅
Senonif Nur67 evet yarın sabah vericem eşim de işe gitmiş olcak, o evde olmasa bugün de giderdim aslında ama 😅😅
Bbk88 Senonif acilden mi vericektinjz bugün gitseydiniz🫠yarın gidin verin kan inşallah kimyasal değildir ne kadar süredir bekliyorsunuz 😇
Senonif Nur67 ya hastalığım yokken acile gitmek bana insan hakkı yemek gibi geliyo, özelde vericem o da bugün 29 ekim olduğu için emin de olamıyorum doktor var mıdır diye
Nur67 Senonif bence alakası yok sizde bir amaçla gidiyorsunuz sonucta böyle düşünmeyin baska yerde öğrenemeyeceğinize göre 😀 mesela benm yasadığım sehirde acil kadın doğumu var direkt veriliyor hemen de çıkıyor
Donaldvetomris Senonif 29 ekimde özeller açık şimdi bile gidebilirsiniz kan vermeye 1 buçuk saatte çıkıyor özelde test
Senonif Nur67 benim yakınımda kadın doğum acil yok işte normal acil var ordan da çoğu zaman bakmıyorlar yoğunluk vs varsa