kurkmantosuzmadonna Merhaba kızlar . Gaziantep’te doğum yapmak için önerebileceğiniz devlet hastanesi ya da özel hastane hangileri ?
turkan403 kurkmantosuzmadonna 21haftaligiz üç gebelik olucak benim şehir hastanesine gidiyorum serhat hasuse memnunum özel olarak da sema iyiKöşker var bossan da çok iyi tavsiye ederim
melike2700 kurkmantosuzmadonna merhaba bende antepliyim benimde ikinci doğumum 34 haftaligiz hastane olarak büyük doğuma gidiyorum
BebekEmir kurkmantosuzmadonna bende bütün kontrollerde şehir hastanesine gttim doktorlar ilgili ama doğum için kararsızım odalar tek kişilik mi oluyo bilgisi olan var mı ve doğumda süreç nasıl ilerliyor memnun kalan var mı
rumikaa kurkmantosuzmadonna bende kontrole bi iki kere şehir hastanesine gittim ama asla memnun kalmadım normal kontrol böyleyse doğuma asla güvenemem özel olarak da devaya gidiyorum %90 doğumum da devada olacak doktorumdan memnunum
Mervetelli Bende antepdeyim ilk çocuğumu deva da dogurdum. İkinci çocuk için de şehir hastanesine gidiyorum. Şehir hastanesinin çok ilgili ve temiz olduğu hatta bir çok odanın tel kişilik olduğu söyleniyor.
kurkmantosuzmadonna Mervetelli teşekkür ederim ya bir kaç yerde okudum saatlerce doğumu tek başına bekliyormuşsun kimseye göstermiyorlarmış o yüzden biraz tedirgin oldum
Mervetelli turkan403 ben sezeryan olduğum için gidiyorum oraya valla normal doğum olsa gitmem çünkü sancı sürecini tek başına geçiriyorsun yanında kimsenin olmaması çok zor olur yani insan yanında bir destekçi istiyor
Mervetelli kurkmantosuzmadonna genel olarak bütün devlet hastanelerinde doğumda sancı sürecini tek başına geçiriyormuşsun. Ta ki bebek doguncaya kadar ondan sonra ailene haber veriyorlarmış. Ama ben deva da öyle olmadım kayinvalidem yanimdaydi ve eşim de gelip gidiyordu.
rumikaa BebekEmir benim bildiğim kadarıyla odalar en az 2 kişilik sadece bir refakatçi alınıyor ama erkekler normal olarak bile alınmıyormuş sanırım buradaki postlardan öyle okudum
Miniklerinannesiyim kurkmantosuzmadonna tek kişilik odada tek başınıza sancı cekiyorsunuz acılmanız fln tam olduktan sonra sizi ayrı bir odaya alıp dogum yapıyorsunuz sonra yanınızda kim kalacaksa sancı cektiginiz odaya tekrar getiriyorlar sizi arkadaşım normal dogum yaptı cok cok memnun kaldı Şehitkamil veya dogum hastahrnesinde herkez bir odanın içinde sancı cekiyor tek olmanız bütün devlet hastahanesinde öyle degişmiyor yani
Ebrusqa1 rumikaa bende aynı şekilde devaya gidiyorum bir kere şehir hastanesine gittim rezil oldum ilgi yok alaka yok. O yüzden devasa yapacağım doğumu sizin doktorunuz hangisi acaba
kurkmantosuzmadonna rumikaa çok teşekkür Rabbim sağ Salim kucağında almayı nasip etsin inşallah. Doğumdan sonra yine bilgi verebilir misiniz acaba unutmazsanız ☺️
Mervetelli rumikaa bende şey duydum ; odalar tek kisilikmis hatta oda da doğum yaptırıyorlarmış orda doğum yapan birinden haber alsak daha sağlıklı ve doğru olur bizim için