38+6…. Perşembe kontrol var. En son normal doğuma uygunduk. Dünden beri sancım var ama gelip gidiyo yalancı heralde asla düzene girmedi. Düzene girsin diye uğraşıyorum egzersiz yapmaya çalışıyorum bakalım inşallah sağlıkla alırız kucağımıza… Doktorum en son 35 de baktı alttan o yüzden şuan açılma yumuşama var mı bilmiyorum. Çatı da olmadı genişlik yeterli mi oda muamma… inşallah yeterlidir bakalım perşembeye kadar doğurmazsam perşembe belli olcak ne olacağı…