ObirSirin Su ya da kanama olduysa doğum başlamış demektir. Kendi sancınız hemen şiddetlenmiyor ilk başta tahammül edilebilir oluyor. Vakit kaybetmeden hastaneye gidin derim.
Linadfne Refia94 siz yinede gidin doğum baslamissada sizin kendi doktorunuzu arayıp bilgi verirler duruma göre gelir zaten riske atmayın ne kendinizi ne bebeğinizi
Rabiamina Refia94 kanama varken evde durmanız çok yanlış. Bebeğe bir şey olabilir hemen doktora gidin
Zeynep6095 Canım naptın bence git cidden bekleme kanama sıkıntı doktora ben pembe akıntım geldiğini söylemiştim bana sonrasında kanaman yada suyun gelrse hemen gel dedi
rabiakarasu Bence sancini takip et benim oğlumda kanama geliyordu yavaş yavaş ama hemen gitmedim duş al sıcak acilman kolay olur hastane yakınsa sancıların sıklığı artınca git bence onun dışında suni veriyorlar yine orada çekiyorsun
LionsMom Suyun miktarı önemli değil gelmişse gidilmeli çünkü kese açıldığı için enfeksiyon kapma ihtimali yüksek @Refia94