Kızlar bugün yürüyüş yaptım biraz da yoruldum 2gündür az az ıslanma vardı su geliyor gibiydi. Akşam adet olur gibi kanama başladı ama sulu gibi yoğun değil. Şuan sancılarım oluyor ama sık değil bide dayanılmayacak gibi değil. Doğum başlamış olabilir mi hastaneye gitmem gerekir mi sabahı mı beklemeliyim yani yatıp dinlenince iyi durumdayım. 1.doğumum suni sancı ile olmuştu çok çok kötüydü sancı. Şimdi öyle bir sancı yok o yüzden anlayamıyor olabilirim bu doğum sancısı mı??