Tospik Merhaba canlar siz kaç kilo ile hamile kaldiniz ve şimdi kaç haftada kaç kilo aldınız birde bebişlerin kilosu ne 😀😀 ben 60 ile hamile kaldım şuan 31+3 günlüğüm 72 yım bebişim de 28+5 de 1470 gramdi 😎
Hazinem Tospik bn 57 ile hamile kaldım şuan 70 oldum🤷♀️Yediğim içtiğim kilo oluyo galiba sürekli acıkıyorum bebişinizin kilosu iyiymiş bnm ki 30+3 de 1kilo 450 gramdı
Handanby Tospik 57yle hamileydim şimdi 69 oldum 30+5 günlüğüz 2 gün önce gittik kontrole 1.400 gr 40 cm di bir hafta ufak benim oğluşum 🤷🏻♀️
Umutlu2272 Tospik merhaba bende 29+4 tüm yakın zamanda gittim doktora 1 kilo 200 gram dedi boyuda 36 cm ti gelişimi kilosu normal dedi. Bende 64 el hamile kaldım şuan 73 üm🙈 9 kilo almışım 😬🤫🤭
Ttsznd Tospik 30+5 günlüğüz 50 ile hamile kaldım şu an 64 kiloyum 😊 10 gün önce gittik kontrole 1300 kilomuz 😍
Tospik Hazinem gelişimi 1 hafta önden gidiyo canım sende benim gibisin anlaşılan çok acıkıyorum acikmasam da sürekli biseyler yeme hissi var inşallah doğuma kadar aşırı şişmeyiz 😶😶🙄
Tospik Handanby çokta fark yokmuş aramızda yani aynı şekilde kilo almisiz demekki normal diyerek avutuyorum kendimi 😅😅🙈
Tospik Hazinem yok canim ya öyle deme motivasyonunu yüksek tut o düşünceye girince daha çok salıyor insan bir zaman sonra amaaaan olursam olayim rahatlığı geliyor 😅 bende 75 ile bitirsem keşkeeee
Tospik Ttsznd hemen hemen 30 31 32 haftalar olarak 11 ila 13 kilo arası almişiz normal demekki ya kasmaya gerek yok 😅
Snnddhbdbdnr Tospik ben 64 ile hamile kaldım su an 70 im bebiş de 28+5 te 1,250 idi Suan 31+ 3 bizde😍😍😍
Tospik Gulay123 ay bu haftalarda olan herkes 11 ila 13 kg arası almış okuyunca ağlanacak halimize seviniyorum tek değilim diye demekki normal bu kilolar diye teselli ediyorum kendimi 😆😆
Tospik Mrvslck canım maasallah ya ama sen zayıf hamile kalmışsın benim hamile kaldığım kilodan bile zayifsin şuan keşke bende biraz zayıf hamile kalsaydım senin göbüşün vardır bitek şimdi 😆
eMineHrn3807 Tospik 66 ile hamile kaldım 70 kilo oldum 30+4gittik doktora 2.250 gram 40 cm boyu vardı oğlumun şuan 32+4 olduk yarın gidecez doktora💗
Mrvslck Tospik aynen şuan sadece göbek var 🙈 valla gebelik şekeri çıkmasaydı 2 katı olurdum heralde 🤣 baya baya rejim yapıyorum 😊