Oksuruksurubu ilk gebelikte zayıf olmama rağmen anca 23’den sonra düzenli hissetmeye başladım . Postlardan çok etkileniyordum engelledim öyle hassas içerikli postları … Evham yapmamaya çalışın bebek de etkileniyor . Bir şey olmaz Allahın izniyle . Çok sıkılınca ayetel kürsi okuyordum sık sık . Haftanız ilerleyince rahata eriyorsunuz az kaldı sabredin