Oksuruksurubu bende şuan 17+2 hissetmedim hiç üçüncü gebelik kilom var dışarıdan gebe olduğumu bilemez kimse zaten mevcutta var olunca 😂 benim karnım geniş ondan mı diyorum ama kardeşim de gebe o zayıf belli oldu göbeği o da 18 haftalık fakat hissetmedi henüz hareket. Endişe etmeyin Allah büyük iyidir inşallah bebeğiniz. Valla burada okuduklarımız mahvediyor insanı kalp atışını geç duydum burada okudum okudum eyvah ben kesin kürtaj olacam yok yok bu bebek canlı olmayacak vs neler yaşadım o sesi duyana kadar, şimdi de sezaryende kesi hissedenlerin hikayeleri uykularımı kaçırıyor oysaki üçüncü sezaryen olacak benim diğerleri gayet iyiydi, okumayım herkesin bir olmaz diyorum karşıma çıkıyor tesadüf ve açıyorum okuyorum 🙂 yani sizde endişe etmeyin gayet iyidir daha küçük