Mucizembenim Ozgeyasin sağlık ocağından arıyorlar değil mi aşı için yoksa biz mi gidiyoruz haftasında
Ruvyda Mucizembenim Beni aradilar bu hafta aşi olmaniz gerekiyor diye.Bende 19.haftamdayim cuma günü oldum bikac gün kolumda biraz agri oldu ama korkulacak kadar birsey olmadi.
1umutturyasamak Benm kadar kmse korkmaz heralde kayınvalidem ceke ceke zorla götürdü 😂😂4 gün kolum agrıdıüstüne yatamadım sonra gecti vurulduktan ertesi gün banyoda yaptm 23 te vuruldum
BusraOzhan Ozgeyasin Ayy Allahın cezası tetanoz aşısı 20. haftamda olmuştum. 17. haftamda çağırmışlardı tam net bebek hareketlerini hissetmeden atılmıyor deyip 20. haftada atmışlardı.
AlininAysesii 20+3’te, yani dün oldum aşı 😂 burada çok okudum ağrıdan öldüm diyenleri ama iğne fobim olduğu halde ben bile hiçbir şey hissetmedim, hatta bu muymuş dedim 😂 ağrı falan da yok, ebe istediğin zaman duş alabilirsin dedi, duş alma diyenlere de bakma 😂
Popmum 20. Haftamda tetanoz aşısı oldum bir ay sonra da ikinciyi oldum. Geri kalanı doğumdan sonra olacağım. Doktorum 20. Haftadan önce olmamı istemedi.
ailecekizledik Ozgeyasin ben 20+5 de oldum olmaz olaydım kolum şişti gece uyku yok 2 gündür geçmiyor sanki daha da çok ağrıyor ya 2. Doz için de4 hafta sonra gel dediler ama sanmam gitmeyeceğim 😭
Gamzeciks Ozgeyasin kan uyuşmazlığı da mı 20. Haftada. Tetenozla beraber olacak galiba. Bende tam bilmiyorum. Bilgi edineyim burda