Utkan bende de regl sancısı gibiydi ama daha hafifi batma dedikleri şey oldu, tegl günüm geldiğinde inanılmaz bi ağrı hissettim sadece aynı regl sancısı gibiydi🥹onun haricinde benim pek belirtim olmadı dayanamayıp erken yaptım testi. Önceki tüp bebek tedavilerim maalesef olumlu sonuçlanmamıştı, tutanı da kaybetmiştim ama nedense bunda bi ümitliydim. İnşallah sizinkiler de tutunmuştur 🥹🌸