Morkalpannesi Pparla aynen belki değerle alakalı değildir sağlıklı olsunda çift tek farketmez 9.gün 450 11.gün 1350 idi canım
Pparla Morkalpannesi kan değeri ile bilinmiyor diye biliyorum yani hep öyle söylüyorlar farketmiyor bence inşallah ikizdir 🤲🏻
Sennur16 Morkalpannesi evet ama benim doktorumda keseleri görene kadar değerden bir yorum yapmamıştı ikiside tuttu vs diye
Morkalpannesi Sennur16 anladım canım bende yarın öğreneceğim inşAllah çok heyecanlıyım inşallah sağlıklıdır
Sennur16 Morkalpannesi inşallah .Benim 3.denememde nasip oldu son kez deneyecektim devlette 3.denemede çift embriyo hakkı verince denemek istedik hamd olsun nasip oldu.Rabbimhepimize sağlıcakla kucagımıza almayı nasip etsin.
Morkalpannesi Melisahmet ay çok sevindim Allahım sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤍
Pparla Morkalpannesi o heyecanı çok iyi biliyorum ben doktorum biraz geç çağırdı kalp atışlarını duya bilmek için zaman hiç geçmiyor stresten midem çok ağrıyordu çok şükür güzel haberler aldım sende hayırlsı ile çok güzel haberler al bize de haber vermeyi unutma 🥰
Parilti007 Ben de 5.gün sabahı pozitif gördüm kan vermeye gittim 132 ile öğrenmiştim aynı gün 🥹 ikisi de tutundular çok şükür 16.haftadayız 🌸
Morkalpannesi Pparla banada dua et canım 🥹🤲🏼 inşallah keseyi görürüz sağlıklı bir şekilde tabi haber veririm kalp atışınıda 10-15 gün sonra çağırıyorlar galiba dediğin gibi bende çok düşünürüm randevu günü gelene kadar günler geçmek bilmez 😃