Sab16 Ebru_xy benim de ilk gebeliğim bende sen gibiydim hep telaş yapardım 23 ten sonra net hissetmeye başladım bugün 24+4 ve koca gün döndü durdu ilk defa koca gün hareket hissettim 1 haftaya seninde başlar iyice canını sıkma hiç 🥰🌸
Babymom07 Ebru_xy canım daha minicik çok çok az hissedersin ama o içeride fink atıyor 😅 bende doktora böyle söylerdim hep zamanla çoğalıyor 25den sonra çoğalıyor 💕
Ebru_xy Babymom07 Söyledim yaaa neden oynamiyo die baktik ultrasonda oynuyor ne güzel ama bn hissedemiym😏😍